czwartek, 26 lipca 2012

Just Be .. Yourself ♫



"If everything would just stop,
 Then maybe I could collect my thoughts,
 If everything would stand still,
 I could I've hidden how lost I feel." Lp 




Po prostu bądź sobą ; )
 Każdy ma swój własny charakter i moim zdaniem nie powinien się go wstydzić, ani ukrywać, wszyscy mają w sobie coś wyjątkowego jedynego, dlatego zapadają w naszą pamięć na długo. Jaki ja mam charakter ? Jaka jestem ? Samej mi się jest ciężko określić, ale moim zdaniem jestem dość przeciętną dziewczyną z tysiącami marzeń, która jest czasami niepoprawną optymistką, czasami niezdarna, szczera i uparta chociaż nie zawsze ma rację. Dziewczyna której jak na czymś zależy to stara się walczyć do końca i dążyć do celu. Z pozoru grzeczna i niewinna wewnątrz zupełnie inna. Szalona i żądna przygód. Raczej otwarta i ufna. Kochająca muzykę, rysunek, naturę i przyjaciół. Ale nie zapomnijmy o wadach.. W końcu każdy je ma : ] Moje wady ? Strasznie leniwa, czasami zazdrosna, ciężko mi jest więcej wymienić. staram się być sobą i nie udawać nikogo innego. Taka jestem.

A jacy wy jesteście ? ☻

Wracając do poprzedniego posta : D Pidżama party się udało było faaajnie , Dziękuje Karolino :* 

Niestety zdj. nie mam, bo oczywiście ktoś się nie dał sfotografować :p

2 komentarze:

  1. Linkin Park!! < 33
    Masz racje każdy jest wyjątkowy na swój sposób i nikt nie może tego zaprzepaścić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że sie ze mną zgadzasz :)

    OdpowiedzUsuń