piątek, 27 lipca 2012

Muzyka duszą mojego życia *.*



"Ucha nadstawiam, słucham jak gra. Muzyka we mnie – w muzyce ja." 


Chciałam wam dzisiaj przedstawić zespół niektórym osobą dobrze znany, niektórym mniej .Mój ulubiony, słucham go już prawie 5 lat i nie znudzili mi się i wciąż zaskakuje.



   Oto Linkin Park 


Jest to zespół wykonujący muzykę zwaną szeroko pojętym rockiem od 1996 roku . Zaliczają się do gatunków muzycznych takich jak : 

  • nu metal
  • heavy metal
  • metal alternatywny
  • post grunge
  • rap core
  • rock alternatywny
Linkin Park sprzedał ponad 50 milionów albumów na całym świecie i wygrał dwie nagrody Grammy za single „Crawling” oraz „Numb/Encore. Grupa wyprodukowała dziewięć singli, które zajęły pierwsze miejsce na liście Modern Rock Tracks i jest drugim w historii zespołem, którego trzy lub więcej singli utrzymywało się przez ponad dziesięć tygodni na tej liście.

Nie chcę wam przepisywać wszystkiego z Wikipedii bo to bezsensu możecie sami sobie przeczytać 
Jak chcecie tu macie link : http://pl.wikipedia.org/wiki/Linkin_Park

Co mogę o nich od siebie powiedzieć ? Uwielbiam ich muzykę , kocham zespół w skład który wchodzą : 

Mike 
Chester
Brad
Rob
Joe
David "Phoenix" 



Moja najwspanialsza szóstka ♥

Ostatnio mieli swój koncert w Polsce, ( Orange Warsaw Festival ) na który niestety nie mogłam pojechać :< a miałam szansę zobaczyć ich na żywo stać blisko i śpiewać z tłumem ich piosenki. Niestety marzenie się nie spełniło.. czekam, aż wrócą tu, wtedy na pewno tam pojadę, nic mnie nie zatrzyma przed spełnieniem tego marzenia, nic ! 

Ulubiona ich piosenka ? Hmm. moim zdaniem każda jest świetna i nie potrafię stwierdzić która najlepsza.

Niedawno wydali swój 5 album studyjny. Nie zawiodłam się jest świetny, wiem ich brzmienie jest inne z każdą płytą. Na początku nie za bardzo mi się to podobało, ale z czasem jeszcze bardziej ich za to pokochałam :> Można być pewnym, że z każdym albumem nas mogą zaskoczyć : ))

Co z albumami ? Mają ich trochę : 

Albumy studyjne 5

Albumy koncertowe 2

Mini albumy 17

Albumy remiksowe 2

Więc całkiem sporo ; ) Osobiście posiadam tylko 2 płyty oryginalne Tzn . Meteorę i Living Things, ale planuję miec wszystkie ;)) Na każdej płycie jest coś nowego, zupełnie innego, niektórym nie pasują te zmiany.. ale nie można ich nazwać prawdziwymi fanami, oni by chcieli żeby Lp miało brzmienie takie jak za czasów Meteory czy Hybrid Theory.. Ale bez przesady kolejne albumy też są świetne ! I nie można temu zaprzeczyć.. 

Rozumiem nie wszyscy lubią tego typu muzyki, mają do tego prawo, ale to nie znaczy, że trzeba publicznie obrażać zespoły tego typu .. : / to jest chore moim zdaniem. 

Mogła bym się rozpisać jeszcze bardziej, ale niestety nie mam już czasu :< Więc to wszystko o nich .

Naprawdę polecam wam ten zespół jest świetny. Znacie go ? Dodajcie jakieś przeżycia od siebie dot. Linkin Park w komentarzach : > 

Tutaj możecie sobie przesłuchać piosenkę "Somewhere I Belong" z ich drugiego albumu, Meteory. Tekst oraz teledysk mówią o świecie do którego każdy z nas należy. O swoim idealnym miejscu do którego podążamy. 
Miłego oglądania i słuchania : * 


4 komentarze:

  1. Linkin Park < 333 Znowu to napisałam, no cóż. Kocham Ich!
    Prosisz o przeżycia? Więc proszę ;*
    -Kiedy mam doła ich muzyka może mnie z niego tylko i wyłącznie wyciągnąć!
    -To dzięki nim okazało się tak naprawdę kim chce w życiu zostać
    -Kiedy słucham ich piosenek do głowy przychodzą mi moje własne pomysły na teksty piosenek < 33
    Ubóstwiam ich!! Którego z nich najbardziej lubisz? ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytasz którego ? Napisałam, że kocham ich wszystkich, ale jak już mam faworyzować to jest nim Mike Shinoda ♥.♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, Racja Mike jest fantastyczny, nie żeby pozostali nie byli! ; DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo.. bardzo ich lubię ;) .. może nie na codzień ale od czasu do czasu puszczę kilka piosenek: > np. In the end jest bardzo dobre .

    OdpowiedzUsuń