niedziela, 29 lipca 2012

Łoo ;D

Siemka ;D Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego. 
O co chodzi ? Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą że jestem strasznie leniwa. A dzisiejszy dzień mógłby zaliczyć się na 1 miejsce. Nic kompletnie  nic mi się nie chciało, leżałam cały dzień w salonie oglądając Tv, z kilkoma przerwami jak musiałam iść po tele. gdy wszyscy odmówili zrobienia tego w ramach przysługi dla mnie, haha  itp. Aż mnie to zaczęło denerwować nie chciało mi się nawet nie chcieć >.<  Dlatego mam dobre postanowienie na jutrzejszy dzień : Zrobić coś pożytecznego i walczyć z tym moim ukochanym lenistwem :D 

A to mój leniuuszek ♥.♥






On też lubi nic nie robić :D 
Humorek się na wieczór poprawił, haha , trolololo, a jednak nie : /

Karolina : L o l o l  o :
Adrian nie foochaj się bo rozumiem ; p
Paulina mośku mam cos dla Ciebie ( w końcu ^^) 

  Ps ; Luubię zimnego arbuuuuuza na taką pogodę idealny   3 




2 komentarze:

  1. Każdy chyba ma takie leniwe dnie ; DD Każdemu sie zdarzają, chyba, że ktoś jest np. pracoholikiem -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można caly dzień nic nie robić ? O.o
    Zdaża mi sie kilka godz. spędzić przed Tv/Komp. Ale nie cały dzień ;D
    Brawoo xd

    OdpowiedzUsuń